Για πρώτη χρονιά γίνεται απονομή των διπλωμάτων μεταπτυχιακών σπουδών για το μεταπτυχικό πρόγραμμα "Διοίκηση και Διαχείριση Έργων και Προγραμμάτων. Μια προσπάθεια που ξεκίνησε πριν 4 σχεδόν χρόνια δίνει τους πρώτους καρπούς.
Η εκδήλωση της απονομής των διπλωμάτων θα γίνει αύριο Τετάρτη 13/6/2012 και ώρα 19:30 στο αμφιθέατρο του Τμήματος Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων στο ΤΕΙ Λάρισας.
Είμαστε πολύ περήφανοι για το γεγονός.
Π. Φιτσιλής
Ακολουθεί το πρόγραμμα της εκδήλωσης ορκωμοσίας.
ΑΠΟΝΟΜΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ
ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
19.00 Προσέλευση
19.30
Έναρξη
- Χαιρετισμός του Προέδρου ΤΕΙ/Λ, Καθηγητή Ιωάννη Κόκκορα
- Χαιρετισμός του Αντιπροέδρου ΤΕΙ/Λ και Επιστημονικού Υπευθύνου Π.Μ.Σ., Καθηγητή Παντελή Υψηλάντη
- Χαιρετισμός του Προϊσταμένου του τμήματος Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων του ΤΕΙ/Λ, Καθηγητή Γεώργιο Σαμαρά
- Χαιρετισμός του Προϊσταμένου του τμήματος Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΤΕΙ/Λ, Αναπληρωτής Καθηγητή Γεώργιο Αδάμ
- Χαιρετισμός του Ακαδημαϊκού Υπευθύνου του Π.Μ.Σ. με τίτλο Μaster στην Επιστήμη της Πληροφορικής, Καθηγητή Νικόλαο Σαμαρά
- Χαιρετισμός του Διευθυντή της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας, Διευθυντή του Π.Μ.Σ. με τίτλο Master στη Διοίκηση και Διαχείριση Έργων και Προγραμμάτων, Καθηγητή Παναγιώτη Φιτσιλή
- Καθομολόγηση και Απονομή διπλωμάτων στους Πτυχιούχους
- Δεξίωση


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου